Vintersuppe med kokos og karry



Fryser du?
Og løber næsen lidt?

Så er det vist tid til en skål suppe fyldt med gode sager der kan give varmen og hjælpe med at drive forkølelsen væk.

Nu er jeg ret glad for ingefær og kommer dagligt store mængder af det i min greenie, som jeg spiser til morgenmad. Men så snart jeg mærker lidt ubehag i kroppen, skuer jeg straks op for mængden af 
ingefær og med den metode er det faktisk lykkedes mig at tage det meste i opløbet. 

Jeg har fyldt denne suppe med lækre sager. Kokos og karry er altid en fantastisk kombination og for at gøre suppe mere fyldig har jeg tilsat røde linser og søde kartofler og for at give suppen noget friskt og sprødt har jeg toppet den med sukkerærter og bønnespirer og ja, så har jeg en forkærlighed til koriander, er du ikke til det, så undlader du det selvfølgelig bare, suppen er stadig skøn uden.

Opskriften på denne lækre varmende vintersuppe finder du over hos Costume:

Vintersuppe med kokos og karry


Har du brug for flere midler til at fordrive sygdom med så tjek disse opskrifter ud:

Turmeric Milk 
Vinter Detox suppe
Immunforsvars booster




FOTO & STYLING: Maria / Vanløse Blues
OPSKRIFT: Maria / Vanløse Blues for Costume

Etiketter: , , , , , , , , , , ,