Golden Milk - Turmeric Milk


Giv dit immunforsvar et kæmpe boost med denne smukke, lune og gyldne mælk.

Vinteren står for døren og det bliver en stor forhindringsbane for at undgå forkølelse, influenza og andre ubehageligheder, som denne tid også har at byde på.

Vær på forkant eller tag en sygdom i opløbet med denne Golden Milk, som udover mandelmælk består af bla. gurkemeje og ingefær, der er kendte for deres fantastiske antiinflamatoriske evner. Og det virker!

Jeg vågnede imorges op med feber og et tungt hoved fordi en forkølelse stod på trapperne for at bryde ud. Jeg har på ingenmåde hverken tid eller lyst til at være syg, så jeg slæbte mig selv ud i køkkenet, lavede mig en kop Golden Milk, sætte mig under tæppet i sofaen med Go´Morgen Danmark på Ipad´en  og nu et par timer senere har jeg det allerede bedre. Og jeg tænker at en kop mere af denne her, et shot Immunforsvarsbooster og en skål Vinter Detox suppe til frokost, så er jeg fit for fight igen!

Hvad gør du når du mærker sygedommen liste sig ind på dig?

GOLDEN MILK - TURMERIK MILK
- 1 glas

Opskriften på denne immunforsvar og hjerneboostende drik finder du i min E-bog Hjernemad.
Læs mere om bogen og køb dit eksemplar for kun 39 kr her: HJERNEMAD



FOTO & STYLING: Maria / Vanløse Blues
OPSKRIFT: Maria / Vanløse Blues

Etiketter: , , , , , , , ,