Hverdagsglamour - af Emily Salomon - En anbefaling & Give Away


// Konkurrencen er slut //

TILLYKKE til Johanne - du har vundet et eksemplar af Hverdagsglamour!

Tusind tak til alle - I er kommet med mange gode hverdagsglamour tips - især neglelak er blevet nævnt mange gange - det må jeg vist se at få indført også.

// Konkurrencen er slut //

Hverdagsglamour - få inspiration og tips til hvordan hverdagen kan gøres mere glamourøs og lær at sætte pris på de små ting i hverdagen i bogen Hverdagsglamour af Emily Salomon.

Nederst i indlægget har du mulighed for at vinde dit eget eksemplar af den inspirerende bog.

Emily Salomon, som står bag den populære livsstilsblog af samme navn udgav i starten af juni en smuk lille lyserød bog hvor man finder masser af inspiration til at finde glæden i hverdagen ved at gøre noget mere ud af de små ting.

Jeg har fulgt Emilys blog næsten fra fra hun startede tilbage i 2009 - jeg elsker Emilys positive sind og hendes evne til at gøre noget ud af de små ting i livet og det er lige præcis det samme hun gør i bogen Hverdagsglamour. Bogen ligger fast på mit sofabord og jeg elsker at bladre i den - jeg bliver simpelthen så glad når jeg kigger i den og bliver inspireret uanset hvilken side jeg åbner op på.


Især afsnittet om stil har virkelig inspireret mig - som madblogger er det ikke tøjshopping, der bliver prioriteret højst og jeg står derfor tit midt en kæmpe tøjkrise, jeg føler overhovedet ikke jeg har noget at tage på, når jeg indimellem skal bevæge mig fra køkkenet og ud i virkeligheden. En problemstilling som mange nok kender til. I bogen er der en oversigt over hvad en basisgarderobe bør indeholde og Emily kommer med tips til hvilke tilføjelser man bør gøre i de forskellige årstider.
Næste gang jeg skal ud og shoppe tager jeg Hverdagsglamour med i tasken, så jeg kan på oversigten  se hvad det er jeg skal gå efter - Tak Emily! Du har reddet mig fra mange tøjkriser fremover ...


Hverdagsglamour handler også om hvordan du kan gøre hverdagsmaden meget mere glamorøs - jeg er især vild med regnbueskålen og Alma er helt pjattet med Emilys vaniljecupcakes.


Bogen indeholder selvfølgelig også gode skønhedstips bla. hvad beautyboxen bør indeholde i de forskellige årstider og opskrifter på hvordan man selv kan lave masker til ansigt, krop, hår og læber.

Derudover finder du også inspiration til indretning og oplevelser.
Altså alt i alt - en super inspirerende bog og med en pris på kun 149 kr er det jo den oplagte værtindegave.

GIVE AWAY:

Du kan vinde dit eget eksemplar af Hverdagsglamour.
Skriv din mail og dit bedste tip til hvordan du gør din hverdag lidt mere glamourøs i kommentarfeltet.
Jeg trækker en vinder mandag d. 6/7 kl. 20.


Etiketter: ,