Kødfri mandag: Edamamehummus med salat topping


Denne uge er meget speciel for mig.
Fordi i denne uge skal jeg dele hele 2 store nyheder med Jer og den første, den får I idag.

Jeg er blevet madskribent for Danmarks største modemagasin Costume....
Hvor stort er det lige? Hvis jeg altså må være så fri ;)

Jeg er så rundt på gulvet L Y K K E L I G og T A K N E M M E L I G over hvad min blog har givet mig af oplevelser og bekendtskaber og nu viser der sig en lille bitte mulighed for at det kan gå hen og blive min leve vej - en stor drøm jeg har gået med længe! Mad er jo min passion! Og med tjansen hos Costume er jeg et lille bitte skridt videre om at drømmen kan gå i opfyldelse...

Og hvad er bedre at starte med end en opskrift på en hummus, i blærerøvsudgave med lækker salattopping, fordi alle elsker jo hummus, ikke? Eller det gør jeg ihverflad og jeg elsker det så meget at når jeg har lavet hummus, ender jeg med næsten altid med kun at spise grøntsagstave og hummus. Derfor tænkte jeg, hvorfor ikke anrette en salat ovenpå hummusen og ligesom på den måde gøre et helt måltid ud af den.

Opskriften på denne lyn hurtige og top lækre hummus finder du over hos Costume:

Edamamehummus med salat topping

Og den anden store nyhed, den må I altså vente til på torsdag med at få, så skal jeg se om jeg kan holde sommerfuglene i maven under kontrol så længe ...

---

Styling og foto: Maria Engbjerg / Vanløse Blues
Opskrift: Maria Engbjerg / Vanløse Blues
Regi: Rice / Broste

Etiketter: , , , , , , , , ,