Geniale Grøntsager - fra Vanløse Blues


Endelig, endelig, E N D E L I G!!! 
Kan jeg dele denne helt vilde og fantastisk nyhed med jer!

JEG SKAL UDGIVE KOGEBOG!!!!

Nu har jeg gået med denne nyhed siden december, hvor underskriften på kontakten med forlaget blev sat og først nu kan jeg dele den med jer!
Eijjmen ord kan jo slet ikke beskrive hvor glad jeg er for det her! 
Det er virkelig en M E G E T stor drøm, der går i opfyldelse!

Bogen kommer til at hedde "Geniale Grøntsager" og udkommer til september.
Og som titelen på bogen afslører, kommer den naturligvis til at have fokus på grøntsager.

Bogen bliver delt op i grøntsagstyper, som gør det nemt og overskueligt at finde tilbredningsmetoder til de forskelige grøntsager. 
Forestil dig at Netto har tilbud på broccoli, du bliver fristet og køber en masse med hjem. 
Men åh, du kender kun den klassiske broccolisalat og selv om den er god, så kan man godt gå hen og blive lidt træt af den på 3. dagen ik? Men så åbner du bare min bog, slår op under broccoli og finder en masse forskellige opskrifter på lige netop broccoli. 
Ja ikke kun broccoli, men også 24 andre grøntsager. 
Alle sammen nogen, du kan finde i dit lokale supermarked og alle sammen tilberedt på forskellige måder. Bogen kommer derfor til at indeholde mere end 150 forskellige opskrifter. Langt de fleste nye, men de gode klassikere her fra bloggen er selvfølgelig nødt til at have sin plads i bogen.

Stilen bliver den sammen, enkle råvarer og med den gode smag og kvalitet i fokus. Jeg skal selv tage billederne, et stort ønske fra mig selv og fra forlaget, jeg har dog hidkaldt min dygtige veninde Celine, som vil hjælpe mig med at tage nogle af billederne til bogen. 
Manuskriptet skal afleveres allerede 1. April, så jeg er lige nu i fuld sving med at lave alt den dejlige mad bogen skal fyldes med! Uhm!!! I kan roligt glæde Jer til september! Det gør jeg ihverfald! - helt vildt meget!!! 

Nå nu har jeg vist for denne gang brugt taletiden for min bog, jeg har jo bare holdt på nyheden så længe at jeg jo ikke er til at stoppe igen... 



Foto: Celine Hallas
Styling: Maria Engbjerg / Vanløse Blues
Grafisk design: Sabine Brandt / I ❤️ Sisterbrandt
Forlag: Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck

Etiketter: , , , ,