Kaffebananmilkshake



Jeg er en rigtig kaffe tante! Jeg elsker kaffe og kan drikke spandevis af det, men jeg forsøger at holde mig til nogle enkelte kopper om dagen - ok 5! 
Jeg har ikke nogen sød tand overhovedet, på det område er jeg nok noget anderledes, for når andre ønsker sig en sød og syndig dessert, ja så vil jeg bare gerne bede om en kop kaffe. Derfor når jeg trænger til noget lækkert, så må kaffe gerne være en del af det og det kom der denne utrolig lækre og cremede milkshake ud af. Hvis du syntes at kaffe banan kombinationen lyder mærkelig, så skal du virkelig prøve den alligevel, for kombinationen er så lækker! Skål ...! 

Du skal bruge:

1 frossen banan
1 lille kop kaffe
Mandelmælk eller yoghurt til passende konsistens

Sådan gør du:

Blend først den frosne banan til den er blevet cremet, kom så kaffen i, blend igen og kom så mælk eller yoghurt i, til du har den ønskede konsistens. Jeg brugte skyr - det gav en tyk og cremet milkshake. Jeg syntes bananen giver rigeligt sødme, men hvis du syntes den skal være sødere kan du evt tilsætte noget vaniliepulver. Men smag dig frem og nyd denne cremede kaffe/banan milkshake!
  

Etiketter: , , ,